S.I

Alla ni där ute som är oroade över svininfluensan don't be. Den är inte farligare än en vanlig influensa. Hur vet jag det? För det första har mamma suttit uppe flera nätter irad och sökt och hittat en massa fakta, för det andra har hon ringt runt till alla läkare och för det tredje har jag precis haft svininfluensan och jag är inte död. Jag kan säga en sak: man verkar må värre av sprutan eller ialla fall minst lika dåligt.

Jag skulle tipsa er om att inte ta sprutan. Nästa år då t.ex om där kommer en ny och farligare influensa ska vi då låta dom spruta in ännu mer vaccin  vår kropp? Tillslut kommer vår kropp bara att bestå av vaccin och hur j*vla nyttigt är det för kroppen?.

Dock tycker jag att ni ska leta upp en läkare såfort efter ni blir sjuka så att  ni inte smittar andra för det kan finnas vissa som har en annan sjukdom t.ex cancer och får man då en influensa också så är man illa ute kan jag säga.

Lyssna inte på media, dom överdriver!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0