What a wonderful day

gggodmorning my cuties♥

Vad härligt att vakna av att solen lyser in genom fönstret. Synd att inte jag gjorde det. Nej för jag vaknade av att min mamma väckte mig & fyfan det gillar vi inte. Hade dock hellre vaknat av solen faktiskt.
Snart är det dax för mig att bege mig till stallet och rida en ut en sväng. Blir inte så mycket idag i med att jag mår sämre än igår. Dock vill jag träffa mimsis så jag gör det ändå.
Senare idag  är det fest (eller vad man ska kalla det) som gäller. Min söta lillasyster fyller 7 på tisdag tror jag det är, men ska firas idag tillsammans med min morfar som fyller år på måndag. Självklart kommer jag till att uppdatera därifrån, vad ska jag annars göra där? Sitta och snacka med alla gamlingar? w-i-i-i-h-o
Om jag ska vara ärlig så är min släkt faktiskt skitrolig, det kan man inte tro man gamlingar. Men dessa är i alla fall haha.
Ska försöka hinna göra lite läxor idag också, har prov nästa vecka igen ..!


MIKI I STILL MISS YOU, SISTAH
tolv dagar kvar & then you are miiine

vi har ALDRIG varit normala, that's why

Kommentarer
Postat av: miki

muuhhhaaaa saknar diiig :(:(:(:(:(L)

2009-09-20 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0