En dejt på donken

TJATJA !

BARA
(!!!) för att folk inte har något bättre för sig och därför ägnar sin tid till att kommentera folk ska jag börja med att skriva/säga saker som ni idioter är tvugna att kommentera hela tiden. Det ska jag göra ända tills ni fattar att jag inte bryr mig det minsta om vad ni har att säga. Får väl se hur lång tid det tar innan ni fattar, era tröga helvete!

Och nu till något lite roligare; Skoldagen gick väl hyffsat, vi hade diagnos i matten och jag fattade inte mycket. Dessutom hade jag såååån huvudvärk så att läraren bad mig gå ner till syster för att jag såg helt förstörd ut.
Fick alla rätt på förra veckans glosor, igen. Roligaste klassen ever! Idag lekte vi nördar och möblerade om i engelska klassrummet så att alla bänkar stod längst fram vid katedern. Vi skrattade nog mest bort den lektionen.
Fotbollen, elevensval, var inställd så det blev en soft dag; börja tio sluta halv tre.

Snart kommer Martin och hämtar mig, vi ska åka till donken och äta samtidigt som han ska hjälpa mig med matten. Det blir inget med laget för mig idag:( Ligger efter hur mycket som helst i matten och alla de andra skolämnen. Bäst att ta tag i det direkt, missar dock hela skoldagen imorgon igen..
Sjukt jäkla stressigt, all the time.

Mami kom nyss hem, hon har varit och hämtat den andra hästen; Mounesse. Så nu ska jag berätta lite för henne och kolla på fotona.


Mm .. Marabou

Kommentarer
Postat av: Emmelist

kul!



fan att du står och posar med en chokladkaka... nu blev jag suuugen :D

2009-09-15 @ 16:17:12
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra tisdag?

2009-09-15 @ 19:40:05
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0