Love to being sick

Oh vart ska jag börja?! ♥

Vilken UNDERBAR dag!
Ja nästan i alla fall. Var hos läkaren idag ..
De hittade bara en massa sympton på olika sjukdomar.
Vid vissa tillfällen blev the dr. jättenervös och sa att det var allvarligt
vid vissa tillfällen sa han att det inte alls var något farligt.

Man blir ju lite förvirrad när man sitter där helt ovetande.
Skulle i alla fall komma tillbaka om det inte blev bättre,
låter ju rätt logiskt haha.

Känns som jag har blivit en aning bättre idag,
min älskling har behandlat mig som en prinsessa ♥
ja i mellanåt i allafall, när han kommit på att jag var sjuk haha.

Det är bra att ha nån som tar hand om en.
LUV U ;*



Våran lunch idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0