The last time i freaked out

Have you missed me♥

Så jävla härligt det är att blogga! Det är liksom en såndär avkopplande grej att göra. Aja. Älskling gick i alla fall hem för ett tag sen. Måste bara säga tack för att han är (har blitt) så jävla förstående av sig. Jag har varit en riktig bitch de senaste dagarna och ändå finns han där precis som vanligt, om inte mer. AH! Love him, that's real love. Det blev aldrig någon film. Nåt i min databurk hackade sig och filmen segade till max. Jävla skit. Vi hade ändå hur underbart som helst. Han förstår mig.

Just nu ligger jag och lyssnar på musik ifrån spotify som bejb laddade ner åt mig, mot min vilja. Men nu är jag helt fast i det. Fan.. Han hade rätt igen. & nej det erkände inte jag! GLÖM DE!

önskar han vore här nu så jag kunde somna i hans famn, höra hans andetag precis innan jag somnar. När jag vaknar igen ligger han redan och stirrar på mig. it's a different kind of love, but i love it. love him ♥



b1-b2 is back in the game again. L-O-V-E  Y-O-U BESTFRIEND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0