snooze är ingen bra uppfinning

Godmorgon *GÄSP*

Att hålla mig vaken hela natten för att plugga var tydligen inte min grej,
direkt efter jag skrev inlägget däckade jag.
Försäkerhets skull ställde jag klockan på kvart över sex,
men kom upp klockan sju.
Hade man inte kunna snoza hade jag aldrig kommit försent
Om mornarna i alla fall, jävla uppfinning!

Nu sitter jag här en kvart innan provet, vid frukostbordet
har varken ätit eller fixat mig, jag liknar en död zoombie.
På riktigt, jag lovar, påsar under ögonen, dödstrött blick & utslag
Känns som att detta provet inte kommer sluta lyckat ...
Får väl hoppas på att det bara är en känsla
i want an A+ (MVG+) ..!


Kommentarer
Postat av: linneaH

hah åh, det är så skönt när man vaknar på morgornarna och bara kan stänga av larmet och somna om. men inte lika kul när det ringer igen ;)

2009-09-18 @ 23:55:56
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0