sjuk x100

Jag känner mig sjukare än förut. Halsen värker, huvudet gör ont och jag ligger & nyser lite emellanåt. Kan vara för att jag har varit igång nästan hela dagen trots att jag var sjuk. Imorgon blir det inte mycket bättre. Har jättemycket att göra; rida, sköta, hem, duscha, fixa, städa, stan (om jag hinner), fest för min lillasyster & morfar. Dessutom har jag en hel bunte läxa som måste göras också och det hinner jag inte på söndag för då har jag både match och häst. Är det konstigt att jag är sjuk egentligen.? haha.

Nä usch vad jag är trött!
det är nog dags för en dejt med kudden & matheo ♥
Önskar att jag kunde skrivit  ä l s k l i n g  istället ..

Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-19 @ 00:06:47
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0