Nyponsoppa á la moi



Euhm.. De där med listan gick inte så värst bra märkte jag.
Men imorgon, imorgon lovar jag!
 Kanske tar tillbaka order "lovar" och ersätter det med "kanske" istället. Mitt rum måste verkligen städas, min säng måste renbäddas, mina läxor måste göras, duscha kan vara väldigt nödvändigt i min situation (skitig) och äta frukost.. Där kom den svåra biten fast å andra sidan känner jag mig sjukt mycket bättre idag, men ändå inte helt frisk. Imorgon kanske jag klarar av att äta frukost i en rimlig frukost-tid.
Jag har dessutom redan bestämt min frukost, det blir nyponsoppa för mig!
De är den bra delen med att vara så sjuk som jag varit, man får bestämma allt själv. Den dåliga delen är väl att man mår apa och att man inte bryr sig ett skit om vad det är man får bestämma för man vill ändå inte äta något. Jobbigt läge dedär!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men det är skönt när man är klar!

2009-09-23 @ 08:07:04
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0