Nya tvåbarnsmamman

Gud vad jag har fått gjort mycket idag..!

Jag känner mig som en extra sliten tvåbarns mamma.
Har nyss fått iordning kaffet till morfar och hällt upp en skål chips,
nu är han en nöjd gammal gubbe.
Fast en envis sådan!
Man kan inte göra något annat än att skratta åt han, en negativare människa får man leta efter,
han påstår tillexempel att präster är misslyckade skådespelare.
Hahah..? Klart inte, präster tror på gud och har oftast fått ett tecken av han!
men som sagt får alla tro exakt vad dom själva vill, hur knasigt det än låter.

Josse (min kusin) frågade om jag ville följa med till några kompisar och dricka lite. Lät väääldigt  mysigt. Men som sagt, jag är den nya tvåbarnsmamman.. Nej, jag passar mina grannars barn, två riktiga sötnosar. Var med Emma på hennes gymnastik idag. Hur vig kan en fyra åring vara? :o

Nu måste jag återgå till barnen (huh)..
Hörs senare, pussar & kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0