Nice rum .. NOT

Jag har till och med varit så upptagen idag så jag har glömt bort att äta helt och hållet, förutom två skålar med flingor.
Tyckte också att mina byxor började sitta lite löst.

Usch, jag har fortfarande inte ätit (17:20) och jag måste hinna duscha, om tio minuter ska jag vara barnvakt!
Hej & välkomna till mitt stressiga liv.
Jag hinner inte med någonting!

På torsdag har vi prov i no, optik - läran om ljuset.
Mitt rum ser förj*vligt ut.
AH!


herregud...!

Mhh .. Nu börjar det lukta mat!
Bäst att jag går in och duschar nu så att jag hinner äta.

MAT ÄR VIKTIGT!
& jävligt gott ♥


Kommentarer
Postat av: jonathan

bättre än mitt.mitt är riktigt stökigt

2009-09-12 @ 20:22:36
Postat av: mikaela

sv; de va så lite, och tusen tack själv ! :D <33

2009-09-12 @ 22:18:17
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0