Jag är busig & olydig

Jag struntade faktiskt i pluggandet idag! :-o
Känner att jag behöver sova för att orka med skolan imorgon. Tydligen är  jag så pass frisk igen, i don't know? Läkare är lite konstiga tycker jag. Plötsligt är man jättesjuk, sen är det helt ofarligt ..?

Imorgon har jag sovmorgon äääända tills klockan tio! love my life♥
Kul att träffa alla idjuts igen, men simmeboy är sick :( - Kanske jag som har smittat han? Nej hoppas dock inte det! Alla andra är dock där (hoppas jag) och vi ska va flummiga och ha kul, förtränga att vi är på världens mest tråkigaste plats.
Usch vad jag låter negativ! Skolan kan faktiskt vara rätt kul, men det är sten jobbigt när man har sån fruktansvärd huvudvärk så att man bara vill gråta, skrika & gråta.

Jag har ångest, jag vill träna, jag vill prestera!
Ska antagligen träffa laget i morgon (en del iaf) och ha kul. Alltid något ju.
ONSDAG är det dock träning som gäller för mig!!!
Jag ska ladda hela dagen..

Lite klagande till, sen är jag klar.
I miss my baby, my baby boo♥
Jag vill att han ska vara här, hålla om mig, sova här så jag kan vakna och det första jag ser är han (så läskigt!) sån underbar känsla. Saknar det, saknar dig, KOM HIT!
Om jag visslar, kommer du då viftandes på svansen och säger "voff voff" ?
hahahaha ...!

Nu är det dags för mig att sova, eller försöka iaf (där är fullt med folk utanför mig som skriker) är dock rätt så trött. GOD NATT

Kommentarer
Postat av: jonathan

jag börjar tolv imorgon :). slutar dock 5 och har 3 timmars svenska :(

2009-09-14 @ 22:43:52
Postat av: AMPELOS

godnatt=)

2009-09-14 @ 22:57:53
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >>whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 04:53:45
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra idag då?:)

2009-09-15 @ 11:57:19
URL: http://missextra.se
Postat av: eiki

i love you always (L)

2009-09-15 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0