Hi I'm sick ..

Rubriken säger allt. Jap, det är sant, jag är sjuk.
Eller sjuk och sjuk ..? Bombande huvudvärk!

"Är det något speciellt du tänker på?"
- Min pappa ska skiljas, mina syskon mår skit, förra veckan hade jag verkligen storbråk med älskling, alla är falska. WRONG! Inte mina kompisar, dom är Ä K T A och jag älskar vartenda en av er!

Det kanske är de att det är mycket på gång. Kanske ..?
Jag behöver nog en tid för mig själv, samla mina tankar & hamna på rätt spår igen.
Ensam, utan någon kompis, pojkvän, mamma eller syskon. Ingen annans röst ska höras, förutom min egen.

Nu ska jag göa Thé och bädda ner mig.
Nej, jag ska nog plugga istället :)
hörs senare



Kommentarer
Postat av: Simon

aaaa bull läge ;( säg till om de e nåt ;D

2009-09-09 @ 19:54:48
Postat av: bengta

tack simmeboy(L)

2009-09-09 @ 20:18:59
URL: http://patriciakettola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0