Hannah montana dedorant?

Hejhej !

Jag är död!!! En hel skoldag + två idrotts lektioner = död!
Jag gav inte allt, jag gav inte hälften, jag gav inte en tredjedel..
Fel av mig, men bra av mig att jag gick till skolan trots att jag mår apa haha.
I vanliga fall älskar jag idrott särskillt eftersom det är fotboll med killarna♥

HAHA! Kolla vad som stod på mitt bord när jag kom hem (bilden under), en deo med en bild på Hannah Montana. För er som inte vet tjatar folk om att jag är lik henne (?) själv ser jag inte likheten. Har väl funnits på vissa foton emellanåt innan när jag hade lite mörkare hår, men inte alls längre. Nu driver bara mamma med mig :( hon tror också på att hon är rolig haha.



Kommentarer
Postat av: jonathan

varför hade du två idrottslektioner?

2009-09-08 @ 18:30:18
Postat av: bengta

svar till jonathan: elevensval; idrott, här siktar vi högt inom fotbollskarriären;)

2009-09-08 @ 18:32:12
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: jonathan

okej. så ni har elevens val och vanlig idrott samma dag

2009-09-08 @ 18:38:21
Postat av: jonathan

jag kan heller inte se nån likhet så du är inte ensam om det

2009-09-08 @ 18:44:42
Postat av: martin

ofta folk tycker att du e lik henne!...

2009-09-08 @ 19:11:25
Postat av: bengta

naah mannen och sånt :o haha SK.. Äh de var mest innan med mitt mörkbruna hår :) Har inte hört de på ett tag nu:)

2009-09-08 @ 19:16:08
URL: http://patriciakettola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0