Grattis skitunge

HEJ BITCHES ♥

Har precis firat min lillasysters 7-års dag med lite chockladpudding och marränger, mumma!
Älskling har varit här hela dagen, ja sen han slutade till halv nio. Vi har haft jättemysigt han även med att plugga lite matte. Eller ja fyra tal om det räknas (mamma läs inte!) men jag lärde mig i alla fall. Typ. Han kommer imorgon efter skolan igen och stannar tills det är dags för han att träna. Tydligen är fotbollen mer värd än mig. Funderar på att gå ut och gå en runda imorgon, se vad jag klarar, se om jag är frisk för skola på Torsdag.
I hope so! Ni kan aldrig ana hur drygt det är att ligga här hemma ensam.

Nu hade jag tänkt mig att gå och lägga mig i soffan och kolla på tv en timma typ sedan ska jag fixa mig för sängen och efter det är det blogg-time! lovley..
Nej nu ska pappa skörda sin farm, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0