Ge mig en kaffe, eller två

Heeeeej.

Just nu ligger jag här och pluggar no inför provet imorgon.
stenkul?! nej inte direkt. Hade dock hellre viljat se den "sjukaste matchen på länge"
mellan barca och inter ♥ riktigt sjukt att jag missar den...

Jag är bara såååå trött och kommer snart att somna;
FÅR INTE, SKA KLARA!

Optik - läran om ljuset
vem fan i helvete vet vad dioptri är förnågot & hur man mäter linsstyrkan ??!
Jag sätter personligt MVG på den som kan det.

Mina nervor klarar inte av att plugga gush, kommer snart somna
här mitt i allting, men tjugo tusen böcker omkring mig.
Life's hard
Dessutom springer jag på toa var tredje minut, could it be harder?

Får jag inte MVG eller åtminstonde VG(+) så hoppar jag!
Then byebye .
Usch nu ska jag fortsätta innan jag däckar, först ska jag på toa IGEN

hörs.


strålgångarna i ögat vid närsynhet och långsynhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0