Find your magic, go and grab it

I knew you were something special when you spoke my name..
kärlek vid första ögonkastet.

HEY AND I'M SORRY!
Jag har inga ord om skolan idag. Mina vänner är underbara & jag älskar dem! Så otroligt tacksam över att ha så fina och underbara vänner. Kan säga så mycket som att ni gör att jag ens tänker på att gå till skolan. Det enda negativa om att lämna skolan senare är att jag måste lämna er också. Men wtf vi kommer alltid att vara till hands för varandra♥

Efter skolan var jag med Eiki.. vi skulle egentligen plugga. Tisdag=pluggdag. Jag fick inte någonting gjort, jag kan inte koncentrera mig. Den där krönikan tär verkligen på mig. Att skriva om känslar jag fått när jag upplevt de saker jag har. Jag får bara en massa flashback's hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Emelie

som man kommer sakna klassen sen när vi slutar<3

2009-09-30 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0