BloggTORRka ..!


- Ja asså det är sant ..

Ni märker säkert själva att mina inlägg bara blivit allmänt tråkiga.
Egentligen har en massa olika, roliga som tråkiga, saker hänt.
Jag har bara inte varit bra på att formolera mig på sistonde.
Har mått rätt dåligt också, men i alla fall; det ska bli en ändring på det!

From now on ska jag börja att lägga ner lite mer tid på mina inlägg igen. Tycker själv att det är dötråkigt att läsa andras bloggar då de bara typ: "ja hej, detta hände, nu ska jag göra det, hon är bäst, vilken bitch dah.." osv, osv. Ska bli bättre på att använda kameran också, ja en massa saker ska förbättras. För liksom, blogg is like my bestfriend.

Nej men hur kul är det inte att läsa senare om några år vad jag hade för mig när jag var 15?!
Då sitter man säkert och skrattar åt de mesta jag skrivit, men what ever. Det är faktiskt detta livet jag lever som femton åring och det vill man ju komma ihåg och senare visa sina egna barn.
Som kommer att komma till världen om MÅNGA år!

Nu ska jag på toa & kissa.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0