Ännu sjukare :(

Jag är fortfarande sjuk, om inte mer..

Så jäkla tråkigt asså!
Nu ligger jag här uppe i soffan och kollar på higih school musical 2.
Den väcker gamla minnen.. Med gamla (?) kompisar.
Sanna; bet on it!
Or bet on us.. Haha, jag saknar dig, min bästa kompis?:(

Jag saknar det.
Att ha en speciell person att snacka om allt med.
Eller bara om just ingenting.
Göra allt tillsammans med, veta allt om varandra.

Anyway. Back to reality!
Det gick jättebra igår att passa barnen, så jäkla söta.
Vi kollade på björnbröder; HAHA.

"jag ser nått grönt."
"träd"
"nått med barr på"
"träd"
"nått långt"
"TRÄD!"
"nått.."
"TRÄÄÄÄÄÄD TRÄD TRÄD"
"jag hann inte säga det :("

Älskar dom två älgarna asså♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv : jodåå det ska jag göra ! lite pirrigt endå

2009-09-13 @ 11:32:05
URL: http://thiisisthelife.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha.. ja älgarna är bäst.

2009-09-13 @ 18:38:48
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0