Allt & ingenting

Vet ni vad?
Alla vi som bloggar skriver krönikor varje dag! Det har jag inte tänkt på förut, ja inte innan min lärare berättade för mig vad en krönika var iaf. Att bara skriva om sig själv, ett litet instick, det är en krönika. Så fult namn, man blir ju helt uttråkad när man hör det och tror att det är värsta skolprojektet. Att skriva om sig själv, det är jag bäst på!! Det vet nog alla i min närvaro IRL haha. Mina kompisar (även familj & andra) brukar kalla mig för ego eller liknande. Inte lika mycket nu, eller jo vissa. *host* miki *host*
Så ett tips till er som INTE bloggar och inte har så bra betyg i svenskan; börja blogga! Ett jättebra tips, för vem kan inte skriva om sig själv? Den personen man känner bäst och vet mest om. Tack blogg.se , ni höjer vårat svenska betyg (förmodligen).

Kommentarer
Postat av: rawa

fin & bra blogg :) följ gärna min tack !

2009-09-19 @ 01:02:24
URL: http://raawa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du med ledsen över att bitchen lagt ner. Har hittat en likvärdig som jag började följa istället: www.fuckwithyou.blogg.se ! riktigt rolig faktiskt :) Så gör som jag, följ den xD

2009-09-19 @ 09:24:21
Postat av: eliasson

asså omg, shit va vacker du är !!!!!!

2009-09-19 @ 12:13:01
URL: http://elijazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0