taco or not?

HEJ BITCHES !

Är hemma från skolan och sånt nu. Matteprovet kändes jättebra! Dock glömde jag bort att jag hade ett stort musikprov idag också... whops. Men jag tror inte att det blir IG? Hoppas inte det i alla fall. Jag har gått och småstädat litegran ända sen jag kom hem idag.  Nu är det dags för att verkligen ta tag i det.

Älskling och jag ska ha en taco-kväll, men jag känner en stor tveksamhet.
1. jag är inte hungrig
2. behöver inte extra kalorier
3. ifs har jag väääldiigt svårt för att gå upp i vikt
4. det kommer sluta med att jag tränar hela natten

Fast iförsej hinner jag nog ångra mig innan det väl är dags. Hoppas inte det. Eller what a fuck. Vad snackar jag om? Snacka om att ha en "ångest attack". Lyssna inte på mig när jag håller på sådär. Det är fel att inte äta av den orsaken! Gör aldrig det. Man ska njuta av det.


klockan sju i mose x_X

Nu ska jag städa klart, fixa mig och en massa sådant skit. Blir nog uppdateringar under tiden. Hoppas jag, så jag får lite rolig belöning haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0