pluggpaus

Förlåt till alla er som jag inte har hunnit svara idag på t.ex msn och sms. I alla fall så har jag verkligen pluggar arslet av mig nu i en timme i sträck. Utan någon paus. Nu är min första paus! Just nu sitter jag och övar lite smått med Johan. Snart blir det en kissepaus haha. Men gud vad mycket vi ska kunna, det är helt sjukt. Och speciellt för mig. Allt de som alla andra har lärt sig på fyra veckor ska jag lära mig på några timmar. Usch och fy. Känner mig verkligen inte pepp inför detta provet.

Vet inte ifall jag full följer min idé med att vara-uppe-plugga-hela-natten. Därför vet jag inte ifall det blir fler inlägg efter detta. Har varit rätt tråkiga inlägg för mig idag. Men vet ni hur det är att ha ett stressigt liv? No, don't think so! Tur att jag är en begåvad unge.

BY THE WAY!! Jag fick det bästa resultatet på slingan (kondition test) av alla tjejer i hela skolan, och en massa killar också för den delen. Även fast jag  var sjuk och inte hade tränat, eller rört mig över huvudtaget, på tre hela veckor. och jag som inte ens var nöjd med min tid.


jag skulle visa hur jag såg ut när jag var sur/ledsen

jag & mina livvakter - viktigt när man är kändis som jag!
haha

säger en sak: lönar sig med poppy eyes!

jag är den enda som inte posar stenhårt haha

paparazzi's *suck* hahaha

Nu  verken orkar, eller hinner jag att ladda upp fler. Antinger sovdags, eller mer plugg. Spännande och se vilket jag väljer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0