omogen or not, this is why i'm hot

Min sötnos har precis gått hem. Kvällen slutade med en jättekass film. Vi har bara mysat galet hela dagen, sen gick vi ut en runda förbi affären och köpte chips och chokladmjölk. Det är liksom våran sak haha. Jag har mått illa hela dagen, ändå åt jag och det blev inte bättre kan jag säga.

Har precis gjort några sit-ups (ångest) ska snart göra lite andra övningar också hade jag tänkt. Natten kanske inte är det mest bästa tillfälllet, men det är den enda tiden jag hinner. Dessutom har jag ingenting emot det, inte min kropp heller för den delen. Jag är fett otränad!


vet inte fall det är samma bild som på förra inlägget

Äh nä nu ska jag lösa lite bråk om "omogenhet" mitt i natten, sen ska jag träna och sen blir det min film precis som vanligt. Hm .. Omogenhet? Vem är det nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0