ny design = mer aktiv

Ojsan .. Har inte skrivit blogg sen i går morse. Men visst var min frukostbulle söt? Vilket fall som helst så har inte mitt internet funkat på hela dagen idag. Jag stanade hemma från skolan p.g.a mina utlslag. Det är inte nådigt! Har fått en allergisk reaktion så idag är det ännnnu värre än igår. Så jag fick stanna hemma idag av mamma, dock måste jag gå imorgon. Har i alla fall fått piller som ska hjälpa nu. Får verkligen hoppas de. Annars dör jag.

Kommer nog inte vara så aktiv här förens min design är klar. Det blir antingen idag eller på söndag. Sen har jag även lite överraskningar. Kommer bli jätteskoj. Ajjjjja, hörs.


Kommentarer
Postat av: Janette

Fint halsband du har

2009-10-05 @ 18:36:41
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0