Lördagsmys

Så sitter man här ännu en natt. Tillsammans med min älskade syster. Det blev en tidig kväll idag också. Dock är vi jävligt trötta nu klockan två på natten. Lösningen är då chocklad, redbull & cola. We like this. Sitter här med en 2L cola brevid mig. Och jag som inte ens dricker läsk? Ojoj. Som vanligt snackar vi bara en massa skit om allt och alla *blink*. Njae men de kan väl stämma till en viss del. Dock inte skit ordagrant. Bara en massa tankar och känslor, saker som gör oss förbannade och en massa mer.


Kommentarer
Postat av: miki

adu,jag äår endå trött :/

kärlek ör inget brqa '

men tur att du finnns <e4

2009-10-04 @ 02:16:02
URL: http://mikistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0