konstiga drömmar

Fyfan vad jag har aggressiva drömmar! Inatt drömde jag om att eiki var här så fick jag utbrott på mamma (?) jag har inte ens småbråkat med henne på flera månader. *ta i trä* Sen kom min syster ivägen så började jag slå på henne, banka saker i hennes huvud och så. Omg .. jag vill aldrig mer drömma. Och haha älskling sa hela tiden "lugna dig..." mer vågade han inte haha jag är farlig.

Nu har jag precis vaknat, av mig själv, efter detta ska jag upp och äta frukost sen antagligen duscha. Känner mig så sjukt äcklig. Mitt rum är helt varmt, elementen på högsta värmen och stängda fönster, hate it. Jag misstänker att jag också behöver städa mitt rum... BLÖH
SMELL YOU BITCHES LATER


ungefär så såg jag ut igår ;)

Kommentarer
Postat av: eiki

men du är farlig =((<3

2009-10-30 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0