I'm not the type to get my heart borken

Miki ringde och väckte mig imorse klockan halvtolv (?) och sen dess har jag varit vaken. Snacka om att jag verkligen är stentrött nu.

Igår gjorde jag slut med min pojkvän i sömne.. vi pratade i telefon och jag råkade somna tydligen så pratade jag ganska mycket i sömne och gjorde slut. Det är seriösa fel på mig asså. Men som sagt så har jag varit hos mina (typ) kusiner i fyra-fem dagar och sovit otroligt lite. Och självklart haft hur kul som helst. Jag sov nog runt 4 timmar varje natt. Inte konstigt att jag var så trött igår.
Han insåg att jag sov och han vet om att jag är aggressiv när jag sover så allt är löst nu. Eller löst och löst, det var min sömne som snackade eller vad man säger.

Usch nu får jag börja fixa mig... ska snart upp till stan och sen på bio. Jag uppdaterar nog någon gång till innan jag sticker. Ifall jag inte somnar igen.


jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: diana

hahaha oj, göra slut i sömnen... händer inte ofta :p

2009-10-29 @ 14:42:31
URL: http://dianarafat.blogg.se/
Postat av: eiki

du sårar i sömnen =/.. älskar dig<3

2009-10-30 @ 01:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0