I will try to live without your love

VAFAN ÄR DET SOM HÄNDER?!
what's up with you?

Nu ska jag förtränga det. Försöka. jävla cp idioter! Helt ärligt.. jag mår illa. Nu ska jag lämna det, såna idioter är inte värda att folk ska tänka på er. Ni är allt förutom coola. Så jävla mesiga man kan bli.

Kom precis hem från skolan. Det var bra i stora drag. Ja.. kan inte skriva speciellt mycket just nu. Mina tankar är nån annanstans. jag vill skrika, slåss, dra och slita i dig (er). Besviken har jag varit mycket på sistonde, men aldrig på den här nivån. Förstår ni nu att man blir sårad när man litar på folks ord.

Ska jag ringa? - NEJ! Du är inte värd det. Vad ska jag göra. Måste få ut min ilska.
Vafan.. Helt ärligt.


Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Tack så hemskt mycket hjärtat, vad sööt du är! :*

2009-10-13 @ 18:37:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0