I am in a hurry

Från och med nu kommer jag att acceptera alla kommentarer innan dom syns. Det är bara för att ingen jävla spammare ska få mer besökare p.g.a min blogg.

Förövrigt har jag precis kommit hem från stan. Just nu ligger jag i sängen med en ansiktsmask på, hur mysigt som helst. Strax ska jag ta fram kläder inför kvällen, platta & locka hår och självklart sminka mig. Ytligt, yes men what evah. Ska man va fixad så ska man, tycker jag i alla fall. Det är en annan sak om man bara ska hem till pojkvännen, då räcker det med ett par mjukis och håret uppsatt i en knorr haha.

Nu ska jag pumpa musik och göra mig klar ... på en timme, dessutom ska jag hinna ta in hästarna också. Ojoj, börja misstänka att jag har bråttom nu.
Vi hörs senare


jag & safa igår ♥

Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-24 @ 16:53:24
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad tycker du om Egoinas look a like i min blogg? Tyck till och säg vad du tycker :D



Look a like-tävling längre ner på bloggen :)

2009-10-24 @ 19:25:54
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-25 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0