godmorgon


oh vad jag är trött! Ändå så har jag sovit i tolv heeela timmar. Riktigt skönt, dessutom ligger jag fortfarande i sängen och myser. Ett tag låg jag och försökte komma på hur jag somna. Det sista jag minns igår var att jag tänkte sätta på en film. Tror även att jag gjorde det. Men... vem stängde av datorn? För den var stängd när jag vaknade. Och tittade jag varkligen på film, i så fall vilken? Det där är skumt.

Nu ska jag i alla fall upp och äta frukost (brunch?) sen ska jag ner och lägga mig i min sköna säng igen och kolla på en film. Efter det kommer mamma hem och då ska jag till stallet och jobba. Nej inte jobba. Men sköta om min kära, tjocka, envisa pålle. Ja visst passar vi bra ihop. Det hör man bara på beskrivningen jag gav henne hehe.
Nu blir det no more mama mocking, alltså inget mer att mamma mockar, väger upp allt hö, blandar betfor osv osv. För er som inte vet vad det är... så orkar jag inte förklara heller.

hörs om en stund sötnosar.

i torsdags

Kommentarer
Postat av: minaya

Hey. Kollar runt lite på bloggar. Lämnar ett lite "hej" efter mig. Hoppas du får en mysig lördag.



//Minaya

2009-10-17 @ 12:18:33
URL: http://finest.se/minaya
Postat av: Felicia

hej , snygg blogg , kolla gärna in min :P

2009-10-17 @ 12:46:45
URL: http://fellaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0