femtonde octuber

Nu undrar alla varför just detta är en speciell dag. Feel the pain loosers. Haha nej skoja!

Idag för exakt två år sen blev det jag och älskling. Med andra ord så har jag stått med "en sån som han" i två år. Alltså nej. Det är helt sjukt. Två år?! Tiden har verkligen bara sprungit iväg. Detta kommer ta ett tag för mig att smälta. Jag klarat av två år.

Huvudsaken är i alla fall att vi fortfarande älskar varandra. Nej inte lika mycket. Absolut inte... Ännu mera! Vår kärlek har bara växt. Jo vi har haft våra dåliga dagar också, men det ska vi inte tänka på nu. Här är vi positiva och bara tänker på våra bra dagar. Nu vågar jag inte skriva "och fler ska det bli" för då kommer bara något annat, åt motsatta hållet hända.

Men come on. TVÅ ÅR?!
var tar tiden vägen ... Imorgon när jag vaknar upp är jag kanske redan 20. Wow vad bra, då slipper jag mitt dumma no-prov.








Nu har jag bara bilder på oss som blivit tagna den senaste månaden (förra månaden, september) för att jag har bytat dator. Alla andra är på min andra data. Om ni har tur lägger jag in lite imorgon. Eller nej. Feel the pain. HAHAHA. Jag skoja, älskar den meningen "feel the pain". Och jag vet om att jag inte är normal på fotona, men wtf. Ett gott skratt förlänger livet.

ÄLSKLING.. TVÅ ÅR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0