en tur på stan

Skrev precis ett inlägg men råka klicka på nån knapp och kom över till en annan sida och inlägget sparades inte. *suuuuuuuck* I alla fall så har jag kommit hem från stan nu. Gissa om vi skämde ut oss som vanligt? -Yes we did ofc! Men det var faktiskt all folkets fel för att alla kollade helt ovanlgit på oss. Det var läskigt i början, vi fatta ju inte varför de kollade. Dessutom var alla hur trevliga som helst. Vi behandlades som äkta A-kändisar. Ett sånt liv vill jag leva oftare haha. Alla, killar och tjejer, kollade på oss precis som dom visste vem vi var. Istället för att tycka de var läskigt så gjorde vi det till en kul sak istället, det tyckte tydligen de som tittade också. Men jag menar come on?! Vart vi än gick kollade alla, kom fram till oss istället! Annars tror vi att det är nåt fel på oss, okej det är det de med men ändå haha.

På vägen hem stannade vi på jägers och köpte allt möjligt. Bl.a AnnanasThé♥, chips, pocku, nån vitamin dryck, C-vitaminer.. och ja massa mer. Jag köpte till och med lördags godis till min lillasyster. Gissa om jag kommer va världens bästa storasyster när hon får syn på godiset. Tror jag har blivit sjuk, är ju helt generös nu förtiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0