en lugn fredagskväll

Klockan är kvart i sju och jag sitter inne i mina myskläder med en toffs på huvet. Hur mysigt som helst. Vet inte om jag ska vara inne hela dagen och vila upp tills imorgon eller om jag ska ut en stund. Lite små ångest. Dock lutar det åt att stanna inne och vila upp sig till en bra film i min säng. (ooh vad härligt, ja så blir det nog.) Tror att jag ska ladda ner: Dumpa han! Den verkar rolig och en humor film är precis vad jag behöver just nu. Känner mig sviken utan någon andledning haha. Jo jag har en andledning att känna mig sviken. Men wtf, den personen har inte förstört nån av mina dagar hittentills och ska inte gör det heller.

smelllllll you later!



den ser faktiskt bättre ut IRL!! Ser t.o.m tjock ut här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0