Vinst 4-1

Nu är matchen spelad och det slutade väl. Utan några större bråk osv. Ni vet vången. Laget som bråkar med alla lag. Och ja, det är mitt gamla lag från typ.. I sjuan? Vilket fall som helst så satte jag inget mål denna matchen. Tråkigt, dock blev det nog en assist. Och för att nämna det själv. Så tyckte jag att jag var bra i andra halvlek. Första var lite mer så "komma in i andra andningen". För som ni vet så har jag varit sjuk i två och en halv vecka och har rättttt dålig kondis. Imorgon ska jag ha konditionstest i skolan. Wish me good luck.

På något sätt så är jag ändå lycklig när jag står uppe på vången. Varför?! Jag hatade laget när jag spelade i det. Jag hatar fortfarande laget, bortsätt från vissa då ofc. Alla ska absolut inte ta åt sig. Men ni som spelar mer med händerna & armbågarna än med föttera. Ni SKA ta åt er. Lär er spela fotboll förfan.


bild från matchen jag blev sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0