Nattblogg

Just nu... Sitter jag hemma hos miki (mitt andra hem) och dricker thé tillsammans med hon och rebecka. Mysigt, bra musik lyssnar vi också på.

Vi gick ifrån Martin vid halv ett tiden. Blev en tidig kväll, men det var de värt! Jag somnade under heeela filmen vi såg. Deprimerande. Vi såg en skit bra film. Måste låna den av Martin så att jag kan se klart den.

Vet inte om vi färgar håret inatt eller om vi tar det imorgon när vi vaknat. Hoppas på hela mitt liv att det blir bra! Klart ändå.

Svårt att skriva blogg när man sitter här helt döende. Miki har bytat om till kalsonger nu hahah.. Det betyder att.. det vet jag inte. Skit samma, vet inte vad jag bablar om. Ska snacka mer skit nu, kyss.

miss you baby


Miki behöver mig när hon färgar håret hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0