snabbt inlägg .. hejdå

Jag kom precis hem. Har varit borta hela dagen. Just nu sitter jag här hemma med min kompis Merwa och kollar kläder på nelly.com. Till och med idag har jag pluggat! Jag börjar bli nörd? Nä men jag har börjat ta ansvar för min framtid.

Snart ska jag iväg igen ett litet ärrende till bara. Sen måste jag nog duscha när jag kommer hem? ohyes. Snuskigt värre haha. Nä men jag är helt kladdig och klibbig efter allt godis. Från och med imorgon ska jag börja banta on real. Igen. Ett "kom i håg" till mig själv.

Haha merwa står framför min spegel och attackerar mitt smink, min plattång och mina kläder. Så gullig hon är♥ Fast jag kan inte låta bli att undra vem det är hon sminkar sig för? Vi ska snart iväg till deras butik igen fram tills stägning. Eller jag går kanske ett tag innan ifall jag ska ut och gå en runda med my bejjjb. Så romantiskt tihi.

nu ska vi dra !!!!!


vi är typ rätt så slitna! Och jag har inte haft smink på hela veckan. CRED till mig. Klå den ni?. Taha och visst liknar Merwa en söt liten punkare?. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0