DH säsongspremiär

Kollade ni också på säsongspremiären av DH?!

Gud vad jag har längtat hela veckan. Så spännande, och nu längtar jag tills nästa. Det är den enda serien jag någonsin har följt. Ja förutom F.R.I.E.N.D.S som gick förr också. Dock har jag sett alla de avsnitten minst tio gånger nu. Kan alla utantill.

Sån underbar kväll.. Hela dagen har spenderats med älskling. Efter skolan pluggade vi. Eller ah, han hjälpte mig att plugga. Dock har vi samma prov fast på olika dagar. Bra va? Nu kan jag nästan hela provet utantill. Blir till att plugga lite imorgon med. Tyvärr. I alla fall så var det inte de som jag skulle berätta om. Det jag skulle säga var att jag även såg säsongspremiären tillsammans med älskling♥
Nästan så att jag önskar att kvällen aldrig tog slut. Eller vänta. Det önskade jag ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0