Då var man ..

... Blond igen! Eller ah, basfärgad. Vi ska slinga det lite blondare om nån vecka. Det kommer bli superfint. Det är redan fint & kommer bli ännu finare. Jag klippte också mikis lugg. Bengta the stylist. Nu sitter vi här i en förstor t-shirt och ett par thaishorts. Gissa vilket mönster det är på mina short?
Svar: bananer ofc! ♥

Snart ska vi ta på oss lite tjockare kläder och bege oss hem till mig och göra lite sysslor. Hatar sysslor. Vad jag än gör kallar alla mig trög? Det har jag aldrig förstått varför. Vilket fall som helst så ska vi två idioter hem till Sanna senare och umgås. Det var a long time ago om man säger så. Vi ska äta pannkakor, dricka varmchocklad, och kolla på skräckfilmen. Det ska bli storm här i lilla oxie. Gud vad mysigt. Älskar stormar.

Förresten så har jag inte snackat med min älskling på hela dagen. Inte hela dagen igår heller? Jo, två snabba ord efter skolan; "du har min cykel, idjut!!" Eller ja okej fem. Och ja. Det var mina ord till han, m in väska var tung. Så han kom och mötte upp mig och bar väskan hela vägen hem. Fast än att han var med kompisar haha. Älskar han. Men hatar han  ändå, men det är mest pga min dröm inatt.

Livet är precis som förut, underbart! Love it. Har fått upp kontakten med gamla kompisar och blivit rätt tighta igen. Precis som förr. Skönt att veta vart man har sina kompisar. Dock är det fortfarande vissa saker som är lite knas. Men det blir bättre, jag känner det på mig.

Alla nytagna bilder är på min kamera & jag har glömt sladden. So me. Så ni får se dom en annan gång. Nu ska vi snart iväg och ta fler. Wouh SÅS G;S!


våren 2007



detta var då de inlägget jag råkade skriva i min förra blogg... miki förvirrar mig alltid, jävla unge. aja, nu är de uppe iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0