Blondies

Hmmmm.. Jag råkade spara mitt förra inlägg på en annan sida. Blondt jag vet. That's the way it is när jag har blivit blond. Jag lever bara upp till mitt rykte. Det var Mikis fel.
Jag kommer att plubicisera inlägget sen när vi kommer hem. Just nu sitter vi hemma hos sanna och myser med godis & film. Eller ja. Myser och myser, det är en förjävlig film. Män som hatar kvinnor. Jag är helt irriterad, jag klarar inte det. AHHH STÄNG AV DEN! Men dom bara skrattar åt mig.
Förresten jag ska nog gå media, tror ändå inte jag kommer in på procivitas privatgymnasium, dessutom får man inte ens ha mjukis där. Plus får man en egen data, över soft. Sitter på sannas sån skoldata nu och jag älskar den.
Nu ska jag fortsätta snacka skit, eller ja. Klaga på filmen don't know..
Hörs senare dårå:)

Kommentarer
Postat av: Hanniz

Snygg tröja bruden!!

2009-10-04 @ 00:58:05
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0