A power nap

Väl hemma från skogen... haaaaahha! Nej jag gick ju aldrig till skogen. Skogar är liksom inte min grej. Jag & några andra stack till donken istället. Trevligt? Nja har ju haft roligare. Dock var det mycket bättre än att gå runt i skogen. På donken fick jag mest trösta en viss person *inga namn* all the time. Men det var det absolut värt. Jag vill ju att alla ska må bra? Då får man göra det bästa av situationen. honey, allt kommer bli bra jag lovar♥

Äh nu ska jag sluta snacka om det innan jag nämner för mycket. Det skulle inte vara bra. Är ju dock en person som kan hålla hemligheter hemligt. Vissa andra kanske också borde lära sig det? I försej är det en självklarhet, hemligheter ska hållas hemligt. THAT'S IT!
Nu ska jag sluta snacka massa skit och göra lite nytta istället. Det har nämligen blivit dags för att se klart filmen från igår. Trust the man. Samtidigt ska jag äta upp Mikis chips. Ohno? Jag som inte äter sånt skit... Idag är ett undantag.
a power nap.


Kommentarer
Postat av: miki

aadu, söötnoos<333

jag är så jävla glad att du finnns glömm aldriig jag finns alltid för diig .<333

2009-10-07 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0