släktfest

Efter en lång dag är det natt igen.. hehe. Är riktigt trött efter allt jag gjort idag. Det är egentligen inte så mycket men eftersom jag fortfarande är sjuk så är jag inte lika pigg heller.

Vi hade släktfest för min lillebror som fyllde 13år igår (grattis!!!) och Eiki var här hela tiden och firade med oss. Han måste ha blitt rädd för min släkt eller något för tro mig, vi är verkligen inte normala, inte nån av oss. Det var nog tur att han träffat dom några gånger innan så han vet vad som väntar.

Min släkt samlade = ett bra tillfälle att .. supa! Och tro mig, det är inget mes supande utan det är på riktigt, flera drinkar, öl, cider, glas vin var. Ja allt ni nånsin kan tänka er. Tur att alla är lika snälla hur dragna de än är.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 02:28:15
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0