sjuuuuk

*HOST,HOST* - blöh!

Jag är sjuk och inte bara vanlig "ont-i-huvudet-sjuk" utan sjuk på riktigt. Feber, hosta, ont i halsen och kan knappt röra mig. Fanfanfanfanfan jag som skulle till och med skulle ha en extra träning denna veckan. Är rätt trött på att va sjuk nu, jag kan ju inte ens äta. Jag har levt på piggelinglassar tre dagar irad nu. Idag åt jag iförsej lite kyckling med potatis också men det var knappt. Hallå?! Gör mig frisk... snälla. Jag behöver äta & träna rätt. Jag är jättehungrig :(

.. sex dagar sen, tiden går snabbt </3
det är overkligt!



Nu ska jag upp och hämta en till piggelinglass och läsa igenom lite bloggar fram tills uglybetty börjar, sen blir det tv för hela slanten. KYSSAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0