sick and tierd

En halvtimme innan skolan fick jag sån j*vla huvudvärk och höll på att spy upp mitt thé så jag valde att stanna hemma.. Känns rätt surt eftersom det inte är ofta jag kommer upp klockan sex. Men jag får se de positivt istället, ska bara komma på de positiva sen kör jag på det haha.

Mamma väckte mig klockan tio igen och tvingade mig att äta frukost, hon lyckades efter en timme. Det blev en liten skål All Bran och en liten macka med leverpastaj på. Efter det gick jag in och sov igen och har nyss vaknat. Nu är jag hemma själv, mamma jobbar och de andra är i skolan. Riktigt tråkigt. Får passa på att skriva min Oral Presentation nu. Tror jag vet vad jag ska skriva om.

Förrsten så fick jag bara ett G på matteprovet.
JAG HATAR MATTE!


en gammal bild

Kommentarer
Postat av: Madicken

Matte är fan as kul ;)

2009-11-02 @ 13:58:04
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0