paus

Tog nyss en  paus i mitt pluggande. Om man nu kan kalla det de. Jag har inte fått några instuderingsfrågor så jag sitter och läser igenom hela boken. Lyckat? Nej inte så värst, dock kan jag rätt mycket om Hinduismen. Hoppas bara att det är tillräckligt. Hinner ändå gå igenom det litegran imorgon igen innan lektionen.

Har inte hunnit, haft lust eller orkat skriva blogg idag.
Varför? - Jo för att här skriver jag ner mina känslor, vad jag gör om dagarna och vad som händer i mitt liv. Och igår fick jag nog reda på det värsta beskedet som leder till stora förändringar i mitt liv. Inga bra förändringar heller. Jag är rädd för att säga förmycket hela tiden, vill inte att någon ska ha reda på det även om att alla kommer att få reda på det inom snar framtid... why me?

Skolan idag var tragisk vid vissa tillfällen och bättre vid andra. Än en gång så älskar jag mina underbara vänner som alltid får mig på andra tankar. Det betyder mycket för mig. Efter skolan var det nästan raka vägen till kyrkan och efter kyrkan stack jag hem till Safa och Merwa och pluggade en timme tills mamma hämtade mig och körde mig hem. Totalt fullt upp, men det är bra. Jag vill inte ha en minut över så att jag hinner tänka...!

Nu har jag tänt levandeljus, ligger i sängen och myser med min dator och snackar med underbara vänner. Dock snackar vi inte om något trevligt at all.. Samtalsämnet är endast om provet och inlämningen imorgon faktiskt. Tråkigt, men allt här i livet är inte kul :)


Min lillasyster & jag.. "ska det mysas så ska de göras ordentligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0