No more depp


Mammas skor, superhöga (a

Kom precis hem från skolan. Det har varit värsta dagen..! Menmen från och med nu blir det andra bullar. Så duktig som jag varit nu de tre dagarna jag faktiskt varit i skolan denna veckan, ska jag va föralltid framöver nu. Det blev en klyddig mening, push. Jag har varit i skolan tre dagar denna veckan och de tre dagarna har jag kommit i tid, pluggat och sånt tråkigt. Det ska jag alltid göra nu framöver. Så gott jag kan i alla fall.

Snart ska jag börja städa, såfort mina föräldrar har åkt. Ikväll, eller senare, kommer älskling♥ Har ingen aning om vad vi ska göra, bäst så. Tar det som de kommer. Inget illa menat. Märkte att de kunde låta på ett annat sätt också, men på de bra sättet menar jag då såklart. Wo-oh-oh-oh lovely.

Är på ett underbart bra humör just nu, allt känns så rätt mitt i allt de negativa. Hur kan det ens va möjligt? Finns ingen förklaring till det men planerar i alla fall att ha kvar de här humöret resten av helgen. Finns ingen andledning till att deppa ihop, jag kan fortfarande inte förändra situationen.

Idag kom jag på en ska. Jag har inga känslor..?! När jag bråkar med en "Kompis" så har det aldrig hänt att jag mått dåligt över det eller så. Mina tankar i hjärnan säger "Skitsamma, antingen kommer hon/han tillbaka eller så har jag andra. Jag är inte den enda personen på jorden än."
Så nu har jag gjort en överenskommelse med mig själv. Jag ska ta upp kontakten med alla kompisar jag bråkat med ... de senaste året och be om ursäkt och berätta för dom att jag inte har känslor men saknar dom. Hur det nu går ihop får dom komma på själv. Eller så skiter jag i det haha. Vafan... måste skaffa mig lite känslor förhelvete.

Det blev ett låååång inlägg. Så går det när man haft en lååååång dag. Oh fifän, njut av era liv!

Kommentarer
Postat av: erica

riktigt snygga skor!

2009-11-06 @ 19:23:36
URL: http://ericamalmenskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0