godmorgon

Eller "godmorgon" kanske man inte kan säga när jag varit vaken i flera timmar. Idag gick jag upp klockan nio och har varit igång ända sen dess. Jag är inte ens halvklar nu men kände mig tvungen att äta frukost så att jag inte skulle glömma bort det idag igen. Tänkte ligga här i soffan och mysa en timme till och sedan försöka få klart allt så att jag kan sova hur länge som helst imorgon.

En natt avklarad, en natt kvar.
Det kändes jätte ensamt i natt, ville ha någon som höll om mig och sa "allt kommer bli bra." Det blev hälften så, älskling ringde och underhöll mig. Ahh jag älskar dig♥ ..det gör jag verkligen.

SMELL YOU BITCHES LATER

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har nu börjat blogga hos Katrin Zytomierska!



Hoppas du har en fin lördag. / Fröken Bitterfitta

Postat av: eiki

älskar dig mer !! (KL)

2009-11-07 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0