bloggpaus

JAG TAR EN BLOGGPAUS I NÅGRA DAGAR


Varför?:
Jo för att jag inte vill vara en sån där blogg med många (tusen) besökare.
Jag vill inte bli igenkänd på stan,
jag vill inte att mitt privatliv kommer ut på nån skvallerblogg
& jag vill inte att folk ska hitta på falska rykten om mig.
Jag vill heller inte att mina vänner/pojkvän & familj ska behöva läsa på internet
vart jag är och vad jag gör.

Dessutom så trivs jag mycket bättre som mig själv
Felicia Bengtsson
OCH jag vill kunna ha kul med mina vänner utan någon låtsas-värld.

Här kanske kommer några enstaka meningslösa inlägg då & då,
eller om jag bara känner för att skriva av mig eller nått.

VI HÖRS ♥


Kommentarer
Postat av: eiki

ringer snart måste fixa köket =/<3

2009-11-19 @ 21:14:49
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Vill du ha ett unikt och snyggt linne som bara ett fåtal kommer bära upp? Du har chansen till de! Kontakta då oss.



Mvh BeUniqeUF

2009-11-20 @ 13:12:14
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur många läsare exakt har du? :)

2009-11-21 @ 14:29:09
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: charlie

tänkt på att "inte" skriva om ditt privatliv om du vill att folk inte ska veta om ditt privatliv?



Eller att du ska skriva vad du gör eller vart du är? finns så mycket annat att skriva om :p

2009-11-21 @ 21:58:07
URL: http://redandblack.se.se
Postat av: Anonym

du har inte flera tusen läsare och ingen skvallerblogg kommer någonsin intressera sig för dig

2009-12-05 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0