Drogmisstänkt för IPREN

första gången jag är "uppe" idag! Har iförsej gått nerifrån min säng upp till soffan vid tre tiden. Vid fem tiden åt jag min frukost; en halv banan och ett glas vatten. Man kan jo tro att jag går på nån jävla diet, men inte det inte. Ni kan aldrig ana hur sugen jag är på ben & jerry's och såna godsaker. Mmmhh..!! Om de ändå vore så väl.

& JA JAG VET! Att det är en dum retard kille som spammar vartenda ett av mina inlägg, han har dessutom spärrat min IP-adress så att jag inte ska kunna säga till han. En omogen gammal gubbe som vill ha en smäll på käften "busenkelt!" Det finns ingenting att göra åt det, så jag låter han spamma på. Tror ändå inte att HAN vinner något på det & vem vet han kanske hjälper mig att komma upp på MEST KOMMENTERADE - LISTAN. Vad säger du om det huh; gubbjävel.

Över till annat. Tog en Ipren för drygt en timme sen, den börjar värka lite nu fast det gör ändå grymt ont överallt. Klarar fan knappt av att skriva här, då är det illa! Känns som att hela min kropp är förlamad, kan knappt röra armar och ben & ni ska se hur jag går?! förjävligt.. Går som en 90 årig gubbe (läs: gubben som spammar i kommentarerna) som har fått den hårt i röven!
Dessutom värker hela ryggen, magen & ansiktet. Vad är det för fel? Någon som känner igen dessa symptom?

sitter på pappas dator & här är bara gamla bilder som jag inte har någon lust till att lägga ut. vi hörs kanske mer idag, nu ska jag ta några till ipren!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-21 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0