MICHAEL JACKSON♥

Viiiiilken lång dag. Det har varit hur svårt som helst att hålla ögonen öppna..! Imorgon ska jag sova tills jag själv vaknar och då ska jag vara riktigt jäkla utvilad. Detta funkar inte, ni ska se hur jag ser ut. Jag behöver min skönhets sömn haha. Har ont överallt och mår bara allmänt dåligt.

Tänkte berätta lite om "filmen" (this is it) eller vad man ska kalla det. För alla er MJ lovers kan jag ju verkligen rekomendera er att se den. Oh, den är helt rörande när man tänker på att han aldrig får utföra sin sista konsert. Jag som verkligen ville se den live i London. Han har riktigt coola scen danser. Jag älskade den i alla fall och ska absolut köpa (inte ladda ner) den när den kommer ut i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0