I'm home♥

Helt ärligt har jag nog varit hemma ett bra tag. Nog och nog, sen fem idag haha. Jag har bara inte haft orken till att starta datorn och logga in på bloggen. Ni förstår, det är för mycket på en gång. Nej skojsi. Vet helt ärligt inte vad det är jag snackar om över huvudtaget. Känns mest som jag yrar omkring. Det jag ville komma fram till var att jag är hemma och att det kommer förmodligen bli vanlig uppdatering igen hädanefter. Fan vad vuxen jag lät i den meningen.

Miki sitter och försöker lura mig till att skicka bilder.. hon tror på riktigt att jag är blåst i hela hjärnan. Men nänä! Lite frisk luft gör susen vetni. Testa, ni blir på riktigt smarta av det, de funka på mig.

Haha fan vad vimsigt inlägg. Men fok har klagat titt som tätt nu dessa dagarna och här fick ni ert efterlängtande inlägg. Nu har jag typ 220 bloggar att läsa.
Typ. Godnatt eller hörs senare♥


klockan sju på morgonen innan skolan, det är OK att va sliten då

Kommentarer
Postat av: miki a.k.a kuuungen :D

kan du skicka bilder blooondiiin :D

2009-10-28 @ 23:05:00
URL: http://mikistyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0