godmorgon


Nattens outfit haha. Mina ben ser otroligt tjocka ut, det är bara kameran. Tur var väl det!

Nu håller jag på att packa, det är sjukt mycket jag ska ha med mig x_X
ridkläder
vanliga kläder
finkläder
smink 
skridsko

Sen kommer jag inte ihåg mer. Det lär bli en stor väska i alla fall. Tydligen så ska jag stanna hela veckan? I med att de hade fest på fredag.. I don't know. När ska jag ha tid för kompisar & pojkvännen? I'm a busy girl. Egentligen skulle jag också upp till Oskarshamn på onsdag. Min kompis fyller 19. Så jag skulle upp och fira henne, men helt ärligt tror jag inte att jag hinner det... Fäen, förlåt. Vi får träffas nästa lov istället!! Det är ett måste.

Nu måste jag börja packa (& göra mina situps) vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte dina ben ser tjocka ut. Normala..



Sådär annars.... Jag och min kompis har ganska nyligen skapat en väldigt annorlunda blogg. Det är en "berättelse-blogg" eller vad man ska kalla det. Vi skriver en berättelse ur två perspektiv. Nu undrar vi vad ni tycker? Är idén kass eller är den rätt så bra? :) Tacksam för svar :)



Ha de gött :)

2009-10-25 @ 11:14:29
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0